To: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., copy to: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Dobrý den.
Opravdu nechci v dnešní době nikomu dělat zle, ale při poškození balíku to zakamuflovat PPL páskou, protože vlhko z puklých konzerv poškodilo papírovou krabici a i fakturu uvnitř. To mě docela dožralo? Zjistil jsem to po zaplacení dobírečného 2.500 korun řidiči PPL a až doma. Prvně mě dost i pobavila i nálepka „Křehké a neklopit“ na obou balících. Teď už vím proč tam byly.
Moje psina Shelly se doma hned moc měla k menšímu balíku. Po rozbalení mi bylo jasné proč z toho má takové Vánoce a okusuje papírovou bednu.
Až na trochu uklízení částečného vytečení tří 1200g konzerv žrádla pro psy moc škody, díky chladnějšímu počasí, snad nevzniklo.
Díky starším plastovým víčkům od vánočního balení dodavatele Falco jsem puklé a potlučené konzervy trochu narovnal kleštěmi, zavíčkoval a dal na mrazák k pozdější spotřebě.
Snad jsem další puklou konzervu nepřehlédl bo hůř vidím na blízko.
Mrzí mě nezodpovědný přístup zaměstnance PPL. Že jsou asi pracovně přetížení a balíky byly dost těžké, takovéto jednání neomlouvá.
Musel jsem tohle napsat a již nehodlám v této věci jakkoliv jinak konat. PPL, polepšete se!
Tento email posílám v kopii i dodavateli Falco, kterému děkuji za víčka z vánočního balení a za Wellness dáreček. Fakturu si případně stáhnu z vašeho webu byť je tam, žel příroda, v jiném vzhledu.
S pozdravem Pavel Bělka a labradorka Shelly, Třebíč